V automobilovom priemysle sa venuje veľká pozornosť spokojnosti zákazníkov a riešeniu problémov súvisiacich s prevádzkou automobilov. Pre rýchle preverenie chýb zistených vo fáze užívania, predovšetkým počas záruky, sú vyvinuté metodiky aplikovateľné v celom dodávateľskom reťazci. Metodiky obsahujú tak postupy pre potvrdenie chýb, ako aj postupy v prípade opakovaných ale nepotvrdených chýb z poľa. Po potvrdení chýb nasleduje analýza koreňových príčin a návrh nápravných opatrení, s cieľom minimalizovať negatívne dopady na konečných užívateľov.
Školenie Analýza chybných dielov má za cieľ predstaviť aktuálne metodiky VDA FFA (Field Failure Analysis) a alternatívnu CQI-14 Automotive Warranty Management. Školenie vysvetľuje proces riešenia reklamácií, vrátane príkladov možných aplikácií v dodávateľskom reťazci. Je určené pre osoby riešiace reklamácie, dizajn a proces inžinierov, ako aj zodpovedných za výrobný proces.